Bouwjaar | 30-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.601 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 82-XJ-ND Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
€ 3.699,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.601 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 82-XJ-ND Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoshowroomonline.nl |
Contactpersoon | J.E van Huffel |
Adres | Jan Ligthartstraat 3 a |
Postcode | 3083 AL |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4845508 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53206719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoshowroomonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2005 - okt. 2008
Technische informatie
Koppel: 119 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
ORIGINEEL NEDERLANDSE AUTO .
NIEUWE APK KEURING TOT AUGUSTUS 2025 .
VOORZIEN VAN AIRCO .
L.M VELGEN .
PARKEERSENSOREN .
ELECTRISCHE RAMEN .
INCLUSIEF 2 SLEUTELS EN NAP GARANTIE .
AUTO RIJDT EN SCHAKELT PERFECT!
OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, ADVISEREN WIJ U VOORAFGAAND AAN UW BEZOEK TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP TE NEMEN .
DAN KUNNEN WIJ DE BESCHIKBAARHEID GARANDEREN .
TOT SNEL BIJ AUTOSHOWROOMONLINE.NL.
------------------------------------------------------------------------------
ALLE GEADVERTEERDE AUTO'S WORDEN TECHNISCH NAGEKEKEN VOORDAT DEZE WORDEN AFGELEVERD !
EN LET OP !!! BIJ ONS GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
------------------------------------------------------------------------------
Ons adres:JAN LIGTHARTSTRAAT 3-9
3083 AL ROTTERDAM ZUID.
Vlakbij winkelcentrum Zuidplein en Ikazia ziekenhuis.
Ons bedrijf bestaat al sinds 1987(35 jaar.)
TENAAMSTELLING OP LOCATIE MOGELIJK.
Kantoor : 010.4845508.
John : 0653.206719.
Ismail: 0629.541392.
Vanuit het buitenland : 0031.10.4845508.
Betaling kan CONTANT of PIN of per BANK.
Wij zijn aangesloten bij de RDW de VWE de RDC en de Nationale Autopas .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.