Bouwjaar | 08-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-043-RH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.993 cc |
Vermogen | 109 kW (148 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-043-RH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.993 cc |
Vermogen | 109 kW (148 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ruiter B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinde 21 |
Postcode | 2291 AA |
Plaats | Wateringen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 297161 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | auto-ruiter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 109 kW (148 PK)
Vermogen elektromotor(en): 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 82 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 187 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.8 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 187 x 167 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.888 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,585365853659 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (36 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieks garantie: 36 maanden fabrieks garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (36 maanden)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!