Honda CR-V 2.0 e:PHEV Advance Tech

€ 58.900,- incl. BTW

Bouwjaar 08-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.500 km
Deuren 5
Kenteken T-043-RH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.993 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Honda CR-V 2.0 e:PHEV Advance Tech


€ 58.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.500 km
Deuren 5
Kenteken T-043-RH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.993 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Ruiter B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosteinde 21
Postcode 2291 AA
Plaats Wateringen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 297161 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website auto-ruiter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 109 kW (148 PK)
Vermogen elektromotor(en): 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 82 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 187 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.8 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 187 x 167 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.888 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,585365853659 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (36 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieks garantie: 36 maanden fabrieks garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (36 maanden)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-V | Verstand komt met de jaren

Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?

Autotest | Honda CR-V Verstand komt met de jaren

De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.

Plus

  • comfortabel
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • fors verbruik 1.5 liter motor
  • achterklep opent niet hoog genoeg

Conclusie

Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.

Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!

Deel deze advertentie