Bouwjaar | 22-10-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.386 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-PR-SF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.246 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.386 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-PR-SF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.246 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Karel Car |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Delfweg 22 |
Postcode | 2211 VM |
Plaats | Noordwijkerhout |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43080900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.karelcar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 971 kg
Laadvermogen: 519 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Aangeboden Honda Jazz
Apk gekeurd
zuinige en sterke auto
airco
rijdt perfect !!!
= Bedrijfsinformatie =
ADRES :DELFWEG 22 NOORDWIJKERHOUT 2211VM
Voertuigen kunnen ter plekke op naam gesteld worden
Wij kunnen ook een exportkenteken aanvragen + groene kaart + douanedocumenten.
We can make export papers green card insurance, customs document.
Trefwoorden:
citroën c1, toyota aygo ,opel corsa automaat , peugeot 107, opel corsa ford fiesta , ford fusion
opel combo bestelbus, combo 1.4, renault kangoo, citroen berlingo 1.4 , bestelbus benzine , combo 1.4 , Peugeot Partner 1.4, fiat fiorino 1.4 benzine, citroen nemo 1.4 , volkswagen caddy 1.4 benzine , , fiat doblo 1.4, peugeot bipper 1.4, lage wegenbelasting, milieuzone , benzine , Fiat Scudo , Peugeot Expert, zuinige auto,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Jazz | Een eigen geluid
Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?
Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.
Plus
- zeer ruim
- vlot en zuinig
- superslimme virtuele assistent
Min
- klokken onleesbaar bij volle zon
- geen dodehoek-detectie
- weinig harmonieuze vormgeving
Conclusie
Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.
Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.
Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.