Bouwjaar | 26-06-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.594 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TN-RG-04 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.594 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TN-RG-04 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Köse Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusstraat 48 |
Postcode | 3133 EN |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2239608 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koseautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (4-drs)
Constructiejaar: 1998
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 19,8 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 785 kg
Afmetingen (LxBxH): 3495 x 1495 x 1615 cm
Wielbasis: 238 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Atos aangeboden rijd en schakelt goed! Motor loopt als een zonnetje, wel een hele kale uitvoering
= Bedrijfsinformatie =
Onze geadverteerde prijzen zijn meeneem(internet)prijzen!
Onze occasions worden standaard met een nieuwe APK afgeleverd indien er geen APK of minder dan 3 maanden een APK erop zit.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.
Wij berekenen geen afleverkosten, maken van een proefrit, Inruilen, financieren en verzekeren van uw huidige auto is allemaal mogelijk bij ons op locatie.
Kijk voor meer informatie op www.koseautos.nl of neem direct contact op met 06-57 46 06 08
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met de adverteerder.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.