Bouwjaar | 22-12-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 23.449,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oudshoorn en Ruygt Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tochtweg 5 |
Postcode | 2642 AP |
Plaats | Pijnacker |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 3696623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oudshoornenruygt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 448 x 185 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.450 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,9 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie 6 maanden
Dit afleverpakket bevat: Garantie 6 maanden (6 maanden garantie); Nieuwe APK
1e eigenaar, volledig Hyundai dealeronderhouden.
PRIJS IS VAST MAAR ALL-IN! Dus geen extra verplichte afleverkosten of dure afleverpakketten. Aflevering inclusief: nieuwe APK, volledig nakijken en onderhoudsbeurt, aircoservice, poetsbeurt, tenaamstelling en 6 maanden garantie. Optioneel: 1 jaar Bovag Garantie 450,- (mogelijk op auto's tot 8 jaar).
Uw dorpsgarage sinds 1981 voor Pijnacker-Nootdorp e.o. Klanttevredenheid: ANWB Garagereview 9,8 / Klantenvertellen 9,3 / Fixico 9,4 / Google 4,8 uit 5. Openingstijden verkoop: Ma t/m vr 9u tot 17:30 za tot 14u.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Tucson | Zwart-wit
Een auto die overal even goed in is, is saai. Het betekent namelijk dat de makers een balans hebben gevonden tussen prestaties en verbruik, dynamiek en comfort, uitrusting en prijs. Door meer uitgesproken keuzes te maken krijgt een auto karakter. En juist bij een SUV is dat belangrijk, want deze auto's worden meer met het gevoel dan met het verstand gekozen. Maak kennis met de meest karaktervolle Tucson tot nu toe...
De 4e generatie van de Hyundai Tucson speelt meer dan ooit tevoren in op design. De rijeigenschappen zijn niet bijzonder, de keuze uit 3 verschillende hybrides juist wel.
Plus
- geslaagde vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
- keuze uit 3 niveaus van elektrificatie
Min
- niet leverbaar als volledig elektrische auto
- stuurt niet zo dynamisch als het uiterlijk doet vermoeden
Conclusie
Met de vierde generatie van de Tucson heeft Hyundai meer dan ooit tevoren gekozen voor een sterk karakter. Dit is geen grijze muis, maar een model dat keuzes durft te maken. Alleen het weggedrag is niet uitgesproken. De Tucson heeft een verdienstelijke wegligging en stuurt naar behoren, maar bijzonder is het allerminst.
De aandrijving is juist wel bijzonder. De Tucson heeft altijd hybride-aandrijving, variërend van een voordelige (maar minder efficiënte) mild-hybrid tot een efficiënte (maar minder voordelige) plug-inhybrid. De uitrusting is modern en compleet en op het gebied van veiligheid zelfs innovatief.
Het uiterlijk is gedurfd, uniek en wat Autozine betreft meer dan geslaagd. De afwerkingskwaliteit en materiaalkeuze staan op zo'n hoog niveau, dat de Tucson zich met concurrenten van premium-merken kan vergelijken. De Tucson is van ver gekomen, maar nestelt zich door duidelijk keuzes te maken nu in de top!