Bouwjaar | 02-01-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.933 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XH-447-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
€ 28.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.933 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XH-447-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Romeo Oto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willem Dreeslaan 361 |
Postcode | 2729 NE |
Plaats | Zoetermeer |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86012921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.romeooto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.622 kg
Laadvermogen: 588 kg
GVW: 2.210 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Deze Jaguar XE komt uit 2019, werd geleverd van 01-06-2018 tot 30-04-2019 en kostte toen € 75.454,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 221 kW (300 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,9 liter per 100 km en hij weegt 1622 kg. De APK is geldig tot 25-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 278,58 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar XE | XEnofobie
Xenofobie is de angst voor het vreemde en voor vreemdelingen. Ook wie een auto koopt, houdt graag vast aan de bekende merken. Het gaat immers om een kostbare aankoop die jarenlang mee moet gaan. Hoe prestigieus een naam als "Jaguar" dan ook is, de angst om over te stappen is groot. De "XE" moet de overstap makkelijker maken...
De XE is het nieuwe instapmodel van Jaguar. De XE is niet slechter, maar helaas ook niet beter dan alledaagse zakenauto's. De grootste charmes van de XE zijn het imago en het sportieve karakter.
Plus
- sterke turbomotor
- uitmuntende wegligging
- exclusief imago
Min
- kostbaar in aanschaf en gebruik
- onbetrouwbare elektronica
- matige binnenruimte
Conclusie
Is de Jaguar XE een serieus alternatief voor een zakenauto van een alledaags merk? Ja en nee. Het goede nieuws is dat de XE geen onoverkomelijke bezwaren kent en het merk Jaguar bereikbaarder maakt voor een grotere doelgroep.
Als het gaat om de uitrusting en techniek kan de XE op alle vlakken meekomen met de grote merken. Helaas wordt de pret verstoord door diverse schoonheidsfoutjes zoals onbetrouwbare elektronica en onterechte waarschuwingen. De hier gereden 240 pk sterke versie is dorstiger dan soortgelijke auto's van andere merken, waardoor de XE duurder is in aanschaf en gebruik.
Alleen wanneer meer dan sportief wordt gereden, kan de XE zijn kwaliteiten tonen. Dan is de XE levendiger, gretiger en dynamischer dan zomaar een sedan. In alle andere gevallen weet de bestuurder wel dat hij/zij een Jaguar rijdt, maar ontbreekt een bevoorrecht gevoel. Jammer, maar zeker niets om bang voor te zijn.