Bouwjaar | 16-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PD-557-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PD-557-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuys De Lely |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noorderlaan 16 |
Postcode | 2182 GZ |
Plaats | Hillegom |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)252 - 272728 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuysdelely.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Schitterende JEEP Renegade 1.4 MultiAir Limited Automaat van de 1e eigenaar, origineel Nederlands geleverd, waarvan de volledige onderhoudshistorie aanwezig is. O.a. voorzien van Leder, Trekhaak, Stoelverwarming en Parkeersensoren voor + achter.
Het betreft een origineel in Nederland geleverd exemplaar, welke luxe uitgevoerd is en in een zeer nette staat verkeerd.
De Renegade is voorzien van de 1.4 vier cilinder turbo benzinemotor, welke 140 pk levert. Deze motoren staan bekend als rustig lopende en tevens betrouwbare krachtbronnen. Aan deze motor zit een comfortabele automaat gekoppeld met 6-verzetten. Deze combinatie maakt het een erg fijne reisauto.
Verder is alle documentatie aanwezig waaronder o.a.: het volledig ingevulde onderhoudsboekje, de Nationale Autopas, het instructieboekje en het APK keuringsrapport (tot juni 2025).
De JEEP is in deze Limited uitvoering rijk uitgerust. Zo vinden we o.a.:
- Lederen bekleding
- Stoel- en stuurverwarming
- Keyless Entry en Keyless GO
- Afneembare trekhaak
- Parkeersensoren voor + achter
- Elektrische stoelverstelling
- Elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare spiegels
- Cruise Control en Dual-zone Climate Control
- Bluetooth Audio en Telefonie (inclusief U-Connect)
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- AUX in en USB
- Etc.
Ook technisch gezien staat deze Renegade er uitmuntend bij. Het onderhoudsboekje is volledig ingevuld aanwezig. Daaruit kunnen wij opmaken dat de laatste onderhoudsbeurt (groot onderhoud) is uitgevoerd bij 80.000KM. Voor verkoop hebben wij de distributieriem en waterpomp vervangen en het voertuig volledig gecontroleerd zodat u direct kunt genieten van zorgeloos rijgenot.
Kortom: een stoere, luxe en betrouwbare JEEP welke er helemaal klaar voor is, om samen met u, veel mooie km's te mogen beleven.
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om de informatie in onze advertenties zo correct mogelijk weer te geven, kunnen er uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom voor a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.