Bouwjaar | 29-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.763 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZV-875-B Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.763 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZV-875-B Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KN Automotive |
Contactpersoon | nordin |
Adres | Nieuwe Gouwe W.Z. 3 |
Postcode | 2802 AN |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43222850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 48 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Afmetingen (LxBxH): 4255 x 1805 x 1697 cm
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 46 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 95 - € 103 per kwartaal
Zeer nette en goed onderhouden JEEP RENEGADE 1.4 MULTIAIR uit het jaar 2015. Auto rijdt , schakelt en stuurt prima. Voertuig is afkomstig van de 1e eigenaar en is altijd bij de dealer onderhouden. Complete onderhoudshistorie en boekjes aanwezig. Distributieriem en waterpomp vervangen bij: 86.821 KM/ Datum: 22-08-2019 Voertuig wordt geleverd met 2 sleutels en Nationale Auto Pas.
Voorzien van onder andere:
- Climate control (2 zones)
- Cruise control
- Stoelverwarming
- Stuur verwarming
- Dagrijverlichting
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Bluetooth AUX/USB aansluiting
- Trekhaak
- Lichtmetalen velgen
- Stoelen in hoogte te verstellen
- Parkeersensoren achter
- 4 Elektrische ramen
- Elektrische bedienbare buitenspiegels
- Lederen stuurwiel
- Setje winterbanden met lichtmetalen velgen
- Onderhoudshistorie aanwezig
- Nationale Auto Pas
- 2 sleutels
Kortom zeer nette, goed onderhouden en prima rijdende auto
Wij rekenen geen afleverkosten of afleverpakketten.
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het verstrekken van de juist gegevens bij onze occasions, kan het toch voorkomen dat er door het gebruik van externe dataleveranciers onjuistheden vermeld staan, onze excuses hiervoor. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij zijn dagelijks geopend op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.