Bouwjaar | 30-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.011 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-923-TP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 18.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.011 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-923-TP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Roest bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 1 |
Postcode | 4209 AA |
Plaats | Schelluinen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoroest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2015 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
€ 19.700- is de all-in prijs (BOVAG-garantie, onderhoudsbeurt, aflevercheck, nieuwe apk, poetsbeurt).
Er is volop leefruimte in deze Jeep Renegade, een perfecte kruising tussen veelzijdigheid en comfort. Deze auto uit 2018 heeft 70011 kilometer gelopen. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Bij de uitrusting van deze Jeep horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De bediening van het audio-installatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Deze Jeep is voorzien van keyless entry en lederen versnellingspook.
In de Jeep Renegade heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Let op! Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle advertenties met de nodige zorg samen te stellen. Door de complexiteit en variatie van de voertuigen in onze voorraad kunnen wij niet garanderen dat de getoonde opties overeenkomen met de werkelijkheid.
Wij willen u dan ook vragen bij bezichtiging de auto, de aanwezige opties en specificaties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden te controleren. Na de aankoop kunnen er dan ook geen reclamaties gemaakt worden op basis van de in de advert
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.