Jeep Renegade 1.4multiair Aut. Longitude NAVI/STUUR+STOELVERW./CLIMA/CRUISE/AFN TREKHAAK/PDC/LMV

€ 18.750,-

Bouwjaar 30-05-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.011 km
Deuren 5
Kenteken N-923-TP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Jeep Renegade 1.4multiair Aut. Longitude NAVI/STUUR+STOELVERW./CLIMA/CRUISE/AFN TREKHAAK/PDC/LMV


€ 18.750,-

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.011 km
Deuren 5
Kenteken N-923-TP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Roest bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parallelweg 1
Postcode 4209 AA
Plaats Schelluinen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2015 - dec. 2018

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

€ 19.700- is de all-in prijs (BOVAG-garantie, onderhoudsbeurt, aflevercheck, nieuwe apk, poetsbeurt).

Er is volop leefruimte in deze Jeep Renegade, een perfecte kruising tussen veelzijdigheid en comfort. Deze auto uit 2018 heeft 70011 kilometer gelopen. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Bij de uitrusting van deze Jeep horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De bediening van het audio-installatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Deze Jeep is voorzien van keyless entry en lederen versnellingspook.

In de Jeep Renegade heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Let op! Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle advertenties met de nodige zorg samen te stellen. Door de complexiteit en variatie van de voertuigen in onze voorraad kunnen wij niet garanderen dat de getoonde opties overeenkomen met de werkelijkheid.
Wij willen u dan ook vragen bij bezichtiging de auto, de aanwezige opties en specificaties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden te controleren. Na de aankoop kunnen er dan ook geen reclamaties gemaakt worden op basis van de in de advert

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie