Bouwjaar | 24-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.797 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
€ 24.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.797 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Edwin Eger |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordeinde 25a |
Postcode | 2761 BN |
Plaats | Zevenhuizen Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53771392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.edwineger.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2020 - sep. 2022
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 177 kW (241 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 48 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 181 x 172 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.315 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Accu
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 44 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,7 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Rijklaar prijs €24900.- mooie complete uitvoering, AUTOMAAT,HYBRID
= Bedrijfsinformatie =
Om auto's te bezichtigen altijd tel. een afspraak maken. BEL.0653-771392
WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!, BOUWJAAR EN KILOMETERSTAND ALTIJD GEGARANDEERD!
Erkend RDW autobedrijf, lid van de BOVAG, wij kunnen onze auto's leveren met BOVAG GARANTIE.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij ons.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.