Bouwjaar | 26-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 123.682 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-156-FS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 123.682 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-156-FS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOHUIS HEIJKOOP |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noord 119 |
Postcode | 2931 SJ |
Plaats | Krimpen aan den Lek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3220302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisheijkoop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Met een auto als deze Kia Niro komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Kia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in hoogte verstelbare passagiersstoel.
Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het TomTom navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Achter het stuur van deze Kia bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. U bent in deze Kia ook voorzien van sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en lederen versnellingspook.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Kia Niro samen. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.