KIA Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine | Trekhaak | Adaptive Cruise Control | Camera

€ 23.925,-

Bouwjaar 27-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.847 km
Deuren 5
Kenteken S-581-RB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine | Trekhaak | Adaptive Cruise Control | Camera


€ 23.925,-

Algemeen

Bouwjaar 27-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.847 km
Deuren 5
Kenteken S-581-RB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Autobedrijven Bergschenhoek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weg en Land 6264
Postcode 2661 KR
Plaats Bergschenhoek
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 8504750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2019 - mrt. 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 104 kW (141 PK)
Vermogen elektromotor(en): 45 kW (61 PK)
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 58 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 506 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 8 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.3 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10,5 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: SPOTiCAR Advanced (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Kia is als merk een absolute publiekslieveling. Vanwege z'n design, z'n betaalbaarheid en z'n ruime keuze in modellen. Movement that inspires! Deze auto uit 2019 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 31847 kilometer. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter zijn aan boord.

De achteruitrijcamera vergemakkelijkt achteruit inparkeren. U ziet duidelijk wat er achter de auto gebeurt. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Harder en zachter met een druk op de knop: de audiobediening op het stuurwiel maakt het mogelijk. Ook DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, bagage afdekhoes en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.

Zoals u mag verwachten van deze Kia Niro is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontro

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie