Bouwjaar | 10-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.484 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-RHF-1 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 4.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.484 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-RHF-1 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kian Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | nikkelstraat 1achterkant |
Postcode | 2984 AM |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55344158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 160 x 148 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 820 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
De auto verkeert zowel motorisch als technisch in perfecte staat.
Ziet er zowel van binnen als buiten zeer netjes uit en is netjes onderhouden!
Kortom een zuinige auto waaraan u veel gaat besparen!
Bent u op zoek naar leuke betaalbare occasions en wilt u uw huidige auto inruilen dan bent u bij Kian Cars bij het juiste adres.
Kian Cars is een dynamisch autobedrijf waar kwaliteit en service onze reclame is! Onze kracht zit hem in flexibiliteit, klantgericht denken en het kunnen leveren van een breed assortiment occasions met alle prijsklassen.
Het voertuig ten naam stellen is bij ons direct mogelijk en indien nodig bieden wij dit ook aan huis.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging in onze schowroom of kom langs en maak een proefrit in één van onze occasions
We zijn geopend van ma t/m za van 09:30u t/m 18:00u.
Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken proefrit/bezichtiging.
Nikkelstraat 3H
2984 AM Ridderkerk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!