KIA Picanto 1.0 CVVT DynamicLine/ NAP / Airco / cruise

€ 7.950,- incl. BTW

Bouwjaar 24-09-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.508 km
Deuren 5
Kenteken KJ-826-H Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

KIA Picanto 1.0 CVVT DynamicLine/ NAP / Airco / cruise


€ 7.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-09-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.508 km
Deuren 5
Kenteken KJ-826-H Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf J&F
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Staalstraat 16a
Postcode 2984 AJ
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 420010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-jenf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R14
Acceleratie (0-100): 14,6 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 160 x 148 cm
Wielbasis: 239 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.400 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Origineel Nederlandse auto in zeer nette staat. Voorzien van Nationale Autopas, onderhoudshistorie en reservesleutel. Autobedrijf J&F is RDW erkend, aangesloten bij de BOVAG en Nationale Auto Pas (NAP). Voor meer informatie betreft afleverpakketten ga naar onze website.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Picanto | Beter dan nieuw

Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.

Autotest | Kia Picanto Beter dan nieuw

De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.

Plus

  • moderne veiligheidsvoorzieningen
  • volwassen uitstraling

Min

  • Matige prestaties
  • Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik

Conclusie

Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.

Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.

Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!

Deel deze advertentie