Bouwjaar | 01-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.809 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-PP-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 45 kW (61 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.809 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-PP-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 45 kW (61 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Vaan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laagjesweg 46 |
Postcode | 3076 BK |
Plaats | Rotterdam-Zuid |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28351799 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdevaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Kia Picanto 1.0 met nieuwe APK tot 06-05-2025
- Kenteken: 17-PP-VH
- Merk: Kia
- Model: Picanto
- APK tot: 06-05-2025
- Tellerstand: 185809 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: G4HE
- Vermogen: 45 kW / 61pk
- Ledig gewicht: 836 kg
- Max. trekgewicht: 700 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 350 cm
- Hoogte: 1480 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 67 - 73 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Exterieur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Metaalkleur
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen voor en achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Te koop een Kia Picanto 1.0 , de auto heeft net een nieuwe APK keuring tot 06-05-2025 , ook heeft hij net een nieuwe accu en is de middendemper vervangen , hij loopt en rijdt goed en is zuinig in gebruik en goedkoop in de houderschapsbelasting , daar ik niet altijd aanwezig ben graag altijd even bellen voor bezoek of voor meer info naar 06-28351799 , graag tot ziens bij ons aan de Laagjesweg 46 te Rotterdam-Zuid.
Autobedrijf de Vaan
Laagjesweg 46
3076BK Rotterdam-Zuid
0628351799
info@autobedrijfdevaan.nl
www.autobedrijfdevaan.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carričre een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!