Bouwjaar | 01-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.836 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 19-RNJ-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.836 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 19-RNJ-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Neherkade 2256 |
Postcode | 2521 RN |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20460312 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfsamm.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R14
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 160 x 148 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.370 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Auto is een 1.2 CVVT Comfort Pack uit07-2011 met 61.836 km N.A.P en is voorzien van Apk/Airco/Elektr.Ramen voor en achter/Centrale deurvergrendeling/Cd/Aux/Usb/Onderhoudsboekjes en auto rijdt, schakelt en remt goed. Voor een afspraak belt of WhatsAppt u de volgende persoon Sam/06-20460312.
Overschrijven kan ook op Zaterdag en Zondag. Inruil mogelijk! Telefonisch dagelijks te bereiken van 08.00 tot 22.00 uur.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er niet staat verkocht of gereserveerd is deze auto nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)betaling niet gereserveerd. Bel 06-20460312 voor een proefrit!
!!!!!Bel 06-20460312 voor een afspraak!!!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!