Bouwjaar | 19-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.015 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | WH-92-44 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.015 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | WH-92-44 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wim Hofman Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rottebandreef 38 |
Postcode | 2661 JK |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5219482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohofman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2022 - nov. 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 195 kW (265 PK)
Vermogen elektromotor(en): 40 kW (54 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 47 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Ledig gewicht: 1.915 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Kijkt u op www.autohofman.nl voor ons actuele aanbod, meer foto's, 360 graden binnen en buiten foto's en extra aflever en financieringsmogelijkheden! Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo actueel en accuraat mogelijk te weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleert u ook zelf de zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sorento | Kleine wijzigingen voor groot verschil
De Sorento is tegelijkertijd het topmodel en het buitenbeentje van Kia. Veel modellen van Kia zijn namelijk in Europa voor Europa ontwikkeld. De Sorento daarentegen is gericht op Amerika en Azië met de rest van de wereld als bijzaak. Dat heeft een belangrijk voordeel: door de auto mondiaal aan te bieden, kan de prijs relatief laag worden gehouden. Toch werd juist dat gaandeweg steeds lastiger. Daarom is deze grote SUV vernieuwd voor 2024.
De vernieuwde Kia Sorento overtuigt met ruimte, een moderne uitstraling en uitrusting. De plugin hybride heeft een klein bereik en presteert matig. Desondanks is de Sorento uiterst comfortabel.
Plus
- zeer ruim
- comfortabel
- moderne uitrusting
Min
- bombastisch geluid Bose audiosysteem
- Klimaatcontrolesysteem weet van geen ophouden
- Gering (trek)vermogen, klein elektrisch bereik
Conclusie
De Kia Sorento was aanvankelijk een auto die vooral vanwege de prijs werd gekozen. Door de Sorento wereldwijd aan te bieden kon Kia de vaste kosten over veel meer auto's verdelen dan bij exemplaren die alleen voor Europa zijn ontworpen. En om wereldwijd in de smaak te vallen, had de Sorento tot nu toe een minder uitgesproken karakter. Vanaf 2024 heeft de Sorento een modern en zelfverzekerd gezicht, waardoor de auto ook overtuigt met de uitstraling. Daarbij zijn het infotainment-systeem en de veiligheidsvoorzieningen weer bij de tijd.
De testauto is voorzien van plugin-hybride aandrijving omdat de prijs op die manier laag kan worden gehouden. Echter, de prestaties, de elektrische actieradius en het trekvermogen daarvan scoren slechts een magere voldoende. De plugin-hybride weet juist wel te overtuigen met rust en comfort. Kortom: vele kleine wijzigingen die samen een groot verschil maken.