Bouwjaar | 29-04-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.331 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JL-792-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.331 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JL-792-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Mossel Renault Rotterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koperstraat 16 |
Postcode | 3067 GL |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2071111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmosselVKV.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 408 x 177 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 583 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket Basis:
- Geldige APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Van Mossel Familiepas (incl. app)
- Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Financier deze occasion tegen een aantrekkelijke rente. Vraag uw verkoopadviseur naar het actuele tarief en de voorwaarden. Let op: geld lenen kost geld.*
Voor meer zekerheid adviseren wij u om bij auto's vanaf € 4.500,-, het Van Mossel Servicepakket Plus aan te schaffen: De inhoud van dit pakket betreft onder andere een onderhoudsbeurt, APK minimaal 6 maanden, bijvullen van de vloeistoffen, mobiliteitsgarantie en een uitgebreide inspectie op 130 punten.
Het optionele Servicepakket Plus kost €795 voor onze occasions met een motorinhoud tot en met 2.0 liter. Voor occasions met een motorinhoud hoger dan 2.0 liter kost het Servicepakket Plus €1195. Dit pakket is niet verwerkt in de geadverteerde prijs van de auto. Onze voertuigen worden standaard afgeleverd met 12 maanden BOVAG garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Venga | Niks mis mee
De Venga is Kia's middelgrote gezinsauto. De Venga is compact, maar dankzij de hoge bouw toch ruim. De motoren komen nooit vermogen tekort, maar zijn tegelijkertijd bescheiden. Het weggedrag is veilig, maar toch comfortabel. Kortom: de Venga is de perfecte middenmaat. Toch zag Kia ruimte voor verbetering...
Voor modeljaar 2015 is het uiterlijk van de Kia Venga aangepast. De nieuwe navi is goed. De techniek is bij het oude gebleven en daarom is de Venga wel voordelig in aanschaf, maar niet in gebruik.
Plus
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
- ook geschikt als trekauto
Min
- 1.4 motor maakt te veel toeren op hoge snelheid
- fors verbruik
- blijft ondanks facelift achter bij modernere Kia-modellen
Conclusie
De Kia Venga heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2015. Dat begint letterlijk met een nieuw gezicht. Ook het interieur is op details aangepast. Belangrijker is dat de uitrusting rijker is geworden. Met name het nieuwe navigatiesysteem (plus achteruitrijcamera!) is een echte aanwinst.
Onderhuids is alles bij het oude gebleven. Dat is niet omdat Kia Venga niet wilde aanpassen, maar omdat de fabrikant stelt dat de klant niet zit te wachten op gedownsizede motoren of andere technische hoogstandjes. Dit heeft echter wel tot gevolg dat het verbruik (veel) hoger is dan bij de concurrenten, waardoor de Venga weliswaar voordelig is in aanschaf, maar niet in gebruik. Geheel terecht is het onderstel niet aangepast; het weggedrag was goed en blijft goed.