Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic
€ 57.450,-
Bouwjaar | 29-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.803 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-856-PP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.803 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-856-PP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wereldauto B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Conservenweg, 3 |
Postcode | 2371 DT |
Plaats | Roelofarendsveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3317030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wereldauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 221 kW (301 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 41 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R20
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 207 x 180 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 74 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,951219512195 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Voor deze auto bel Buddy op 0624558985 of mail naar Sandra@wereldauto.nl
Deze Range Rover Hybride sport is niet alleen keurig van binnen en buiten en vol opties maar is ook een mooie stoere verschijning.
Hij klopt gewoon zeggen wij dan.
Het Antraciet met zwarte 21 inch wielen, de getinte achterramen samen met het zwarte leren interieur maken het gewoon een dikke verschijning.
Zoals je mag verwachten heeft hij mega veel opties zoals Meridan geluid installatie , openend panorama dak enz enz.
het gecombineerde vermogen van de 2.0 liter turbo motor en de elektro motor is 400 pk en zorgt daarmee voor geweldige acceleratie.
Groot voordeel van deze combo in plaats van een dikke V8 is dat bij dagelijks rijden het verbruik echt veel beter is.
Puur elektrisch kom je rond de 40 km ver maar de grote winst zit in het terug winnen van de energie bij afremmen en het feit dat een 2.0 veel zuiniger is bij "normaal" rijden.
De auto is dealer onderhouden en heeft bij ons nog een grote onderhoudsbeurt gehad, mede daardoor geven we zonder twijfel een 6 maanden volledige garantie er op zonder extra kosten.
De auto is particulier gereden en is dan ook een marge auto.
Alle soorten inruil is mogelijk.
Ook voor onderhoud en Apk kunt u alweer meer dan 30 jaar bij ons terecht !!
Voor meer informatie Mail of bel ons.
Buddy 0624558985
Sandra 0621117704
Kijk voor ons volledig aanbod op www.wereldauto.nl
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!