Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic - camera - navigatie
€ 27.925,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-ZTL-68 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 215 kW (293 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-ZTL-68 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 215 kW (293 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Boode (Vakgarage & PCA Merkspecialist) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidscentrum 4 |
Postcode | 2761 JP |
Plaats | Zevenhuizen Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 631420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageboode.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Nette Range Rover Sport met 3.0 liter V6 dieselmotor (293pk) gekoppeld aan een soepele 8-traps volautomaat.
In de HSE Dynamic uitvoering o.a. achteruitrijcamera, adaptief demping systeem (luchtvering), Bi-Xenonverlichting, bluetooth telefoonverbinding, climate control, cruise control, elektr. bedienbare achterklep, elektr. verstelbare stuurkolom, elektr. verstelbare voorstoelen, lichtmetalen velgen 21 inch, lederen bekleding, lichtsensor, navigatiesysteem, parkeersensoren voor en achter, regensensor. Buiten de HSE Dynamic uitvoering om extra voorzien van getint glas, metallic lak, rode remklauwen, verwarmde voorstoelen en achterbank.
Deze auto verkopen wij in opdracht van een klant. Dit betreft een consignatie-verkoop.
Wij stellen ons graag aan u voor. Auto Service Boode is aangesloten bij Vakgarage, en is daarnaast PCA Merkspecialist (in Peugeot en Citroën). Wij zijn al meer dan 25 jaar BOVAG-lid. We hebben een ruim en gevarieerd aanbod aan occasions op voorraad staan. Onze recent vernieuwde showroom is te vinden in Zevenhuizen ZH, tussen snelwegen A12 en A20 in. Wij zijn makkelijk te bereiken vanaf beide snelwegen, en beschikken over een ruim opgezette werkplaats (voorzien van nieuwste apparatuur).
Bekijk onze eigen website (autoserviceboode.nl) voor een uitgebreider fotocollage van onze occasions.
U kunt ons telefonisch bereiken op 0180-631420. Graag tot ziens in onze showroom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!