Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic - camera - navigatie

€ 27.925,- incl. BTW

Bouwjaar 26-11-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 94.785 km
Deuren 5
Kenteken 4-ZTL-68 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 215 kW (293 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic - camera - navigatie


€ 27.925,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-11-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 94.785 km
Deuren 5
Kenteken 4-ZTL-68 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 215 kW (293 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Service Boode (Vakgarage & PCA Merkspecialist)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidscentrum 4
Postcode 2761 JP
Plaats Zevenhuizen Zh
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 631420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageboode.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal

Nette Range Rover Sport met 3.0 liter V6 dieselmotor (293pk) gekoppeld aan een soepele 8-traps volautomaat.
In de HSE Dynamic uitvoering o.a. achteruitrijcamera, adaptief demping systeem (luchtvering), Bi-Xenonverlichting, bluetooth telefoonverbinding, climate control, cruise control, elektr. bedienbare achterklep, elektr. verstelbare stuurkolom, elektr. verstelbare voorstoelen, lichtmetalen velgen 21 inch, lederen bekleding, lichtsensor, navigatiesysteem, parkeersensoren voor en achter, regensensor. Buiten de HSE Dynamic uitvoering om extra voorzien van getint glas, metallic lak, rode remklauwen, verwarmde voorstoelen en achterbank.

Deze auto verkopen wij in opdracht van een klant. Dit betreft een consignatie-verkoop.

Wij stellen ons graag aan u voor. Auto Service Boode is aangesloten bij Vakgarage, en is daarnaast PCA Merkspecialist (in Peugeot en Citroën). Wij zijn al meer dan 25 jaar BOVAG-lid. We hebben een ruim en gevarieerd aanbod aan occasions op voorraad staan. Onze recent vernieuwde showroom is te vinden in Zevenhuizen ZH, tussen snelwegen A12 en A20 in. Wij zijn makkelijk te bereiken vanaf beide snelwegen, en beschikken over een ruim opgezette werkplaats (voorzien van nieuwste apparatuur).

Bekijk onze eigen website (autoserviceboode.nl) voor een uitgebreider fotocollage van onze occasions.

U kunt ons telefonisch bereiken op 0180-631420. Graag tot ziens in onze showroom!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie