Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic / Pano / Trekhaak / Navi / Marge

€ 44.950,-

Bouwjaar 11-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.322 km
Deuren 5
Kenteken NX-089-V Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 225 kW (306 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic / Pano / Trekhaak / Navi / Marge


€ 44.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.322 km
Deuren 5
Kenteken NX-089-V Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 225 kW (306 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garagebedrijf MCS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkoenstraat 2
Postcode 2252 VW
Plaats Voorschoten
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52545166 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Www.garagebedrijfmcs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 255/55 R20
Bandenmaat achter: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.102 kg
Laadvermogen: 948 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal

Laat je niets wijsmaken, deze Land Rover Range Rover Sport biedt alles wat jij van een auto verlangt. De aandrijving van deze Land Rover wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. Basisuitvoering? Niks daarvan! Deze komt met lederen interieur, een elektrisch bediende glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De uitermate solide wegligging is te danken aan de ingebouwde luchtvering. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Tot de uitrusting van deze Land Rover behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Het digitale dashboard vertelt je onderweg alles dat bijdraagt aan een veilige, efficiënte rit. Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot jouw voorligger. Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via je smartphone. Overal en altijd. Laat je onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. Extra opties op deze auto zijn: achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

Zoals je mag verwachten van deze Land Rover Range Rover Sport is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem zorgt dat je mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Het accident avoidance system kijkt met je mee en helpt om ongevallen te voorkomen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Land Rover bovendien head-up display, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontroles

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie