Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic

€ 79.900,- incl. BTW

Bouwjaar 23-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.547 km
Deuren 5
Kenteken L-510-LD Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic


€ 79.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.547 km
Deuren 5
Kenteken L-510-LD Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Koese Nieuwe-Tonge
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langeweg 30
Postcode 3244 BH
Plaats Nieuwe-Tonge
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 700217 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokoese-direct.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Referentienummer: ##8548

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 209 km/u

Maten
Breedte: 198 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.199 kg
Laadvermogen: 851 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 774 - € 814 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Tenaamstelling

Overige informatie
Basiskleur: groen / zwart

Auto Koese is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot een specialist in het verkopen van jong gebruikte occasions en daarom helpen bij u graag bij de zoektocht naar uw nieuwe auto. Onze voorraad bestaat uit ruim 250 occasions, waaronder deze Land Rover Ranger Rover uit het jaar 2020.

Het gaat hier om een overcomplete Range Roger Sport, werkelijk alle denkbare opties zijn aanwezig op deze occasion. De uitvoering waar we het dan ook over hebben is de HSE Dynamic met een krachtige 245 PK dieselmotor, deze is gekoppeld aan een zeer soepele automatische transmissie en daarmee zult u enorm comfortabele kilometers maken.

Een aantal fijne opties die aanwezig zijn op deze Range Rover Sport zijn onder andere: een achteruitrijcamera, elektronische kofferklep, Apple Carplay, climate control, stoelverwarming aan de voorzijde, schuif-/kanteldak en het Meridian Sound System is ook aanwezig. Al met al een zeer complete Range Rover sport in het matte groen en een afwijkende dakkleur.


Heeft u interesse in deze Range Rover Sport? Neem dan geheel vrijblijvend contact op voor het maken van een afspraak.

WhatsApp met Bert 0651621062! Dit mag ook 's avonds en in het weekend. 
Auto Koese is een officiële merkdealer. Tevens zijn wij gespecialiseerd in jonge Franse occasions, waaronder de merken Renault, Peugeot en Citroën. 

Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties. Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie