Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 SC First Edition
€ 7.495,-
Bouwjaar | 08-12-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.844 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-SF-RB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.197 cc |
Vermogen | 286 kW (390 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-12-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.844 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-SF-RB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.197 cc |
Vermogen | 286 kW (390 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf F. van der Schoor B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Admiraal de Ruyterstraat 25 |
Postcode | 3262 XB |
Plaats | Oud-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 612477 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 SC First Edition
- Kenteken: 77-SF-RB
- Merk: Land Rover
- Model: Range Rover Sport
- Tellerstand: 268844 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 4197 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: 428PS
- Vermogen: 287 kW / 391pk
- Ledig gewicht: 2530 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 15.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 498 - 545 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Cold climate package
- Achterbank verwarmd
- Verwarmde voorruit
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch schuif-/kanteldak
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sperdifferentieel
- Trekhaak met afneembare kogel
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon
- DVD speler
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen voor en achter
- Koelbox
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Let op! Auto heeft 3 jaar stilgestaan. Vermelde prijs, betreft de meeneemprijs. Diverse foutcode's aanwezig en waterlekkage links voor en rechts voor. Bezichtiging en proefrit uitstluitend op afspraak.
Autobedrijf F. van der Schoor B.V.
Admiraal de Ruyterstraat 25
3262XB OUD-BEIJERLAND
0186612477
info@fvanderschoor.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!