Land Rover Range Rover Sport Landrover 3.0 HSE/PANO/360CAM/FULL OPTIONS
€ 23.950,-
Bouwjaar | 01-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.350 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.350 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | 4S Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boezem 13 |
Postcode | 4206 CA |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39377595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Verrijdbare schade: Ja
ZIE ALLE ADVERTENTIES LINK:
https://www.schadeautos.nl/nl/voorraad/voorraad/alle-voertuigsoorten/dealer/866/14/0/0/0/1/0#dealers
L ANDROVER RANGE ROVER SPORT 3.0 HSE / PANORAMA / 360CAMERA / FULL OPTIONS uit 6-2015 met nog maar 106.350 op de teller. Buiten de schade om is de auto in nette staat! Betreft een volle uitvoering!
Auto heeft recent een beurt gehad, waarbij alle oliën en filters zijn vervangen. Alle boekjes en sleutels aanwezig!
Schade betreft:
- Voorkop
Motor, airbags, bak en chassis OK! Auto is rijdbaar! Dient nog ingevoerd te worden rest bpm is +-€ 545
Bij interesse bellen!
ZIE OOK ANDERE ADVERTENTIES! SNEL WISSELENDE VOORRAAD!!
06 393 775 95
0183 - 75 02 45
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie coulance teruggave omruiling terugbetaling of reclamatie mogelijk! U kunt geen rechten ontlenen aan hetgeen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te controleren. Door een (aan)betaling te doen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden( terug te vinden op www.4scars.nl)
Disclaimer: (prijs)wijzigingen fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!