Bouwjaar | 07-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.867 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-SJT-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.349 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.867 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-SJT-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.349 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | L. de Prins Automotive |
Contactpersoon | Laurens de Prins |
Adres | Engelandlaan 24 |
Postcode | 2391 PN |
Plaats | Hazerswoude-Dorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14875917 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deprinsautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2010 - sep. 2013
Technische informatie
Koppel: 119 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 170 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
-Nette auto
-Origineel Nederlandse auto
-Volledig Mazda dealer onderhouden
-APK en Beurt bij aflevering
- 3 maanden garantie
= Bedrijfsinformatie =
L. de Prins Automotive biedt betrouwbare en met zorg geselecteerde occasions voor de particuliere markt.
Met ruim 21 jaar werkervaring in de auto-industrie heeft L. de Prins Automotive de juiste kennis in huis om kwalitatieve occasions in te kopen en tegen een vriendelijke, eerlijke prijs aan te bieden.
Heeft u een interessante tweedehands auto gezien op onze website? Neem dan snel contact op voor het maken van een afspraak. Inruil en financiering van uw auto is bij ons mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!