Mazda 2 1.3 XS|Airco|Zeer nette auto|1 jaar APK|Stoelverwarming|4x elektrische ramen

€ 4.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.304 km
Deuren 5
Kenteken ZN-265-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.349 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Mazda 2 1.3 XS|Airco|Zeer nette auto|1 jaar APK|Stoelverwarming|4x elektrische ramen


€ 4.995,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.304 km
Deuren 5
Kenteken ZN-265-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.349 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maasstad Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ketelweg 55
Postcode 3356 LD
Plaats Papendrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24573591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maasstadautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 390 x 170 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 972 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Staat
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): BOVAG Garantie: Als Maasstad Automotive zijn wij aangesloten bij BOVAG. Kiest u voor €795,- meer een BOVAG-garantie dan krijgt u veel meer. (Op www.ViaBovag.nl zijn deze kosten al inbegrepen) Dit BOVAG pakket omvat: - 12 maanden BOVAG-garantie - Minimaal 6 maanden APK bij aflevering - Een schoonmaakbeurt van interieur en exterieur - Vloeistoffen- en bandenspanning controle - Tenaamstelling van het voertuig
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Hierbij biedt Maasstad Automotive aan een zeer nette Mazda 2 uit 2011 die verkeert in absolute topstaat. Het voertuig ziet er van binnen en buiten zeer netjes uit en heeft geen schades e.d.
Voordat deze Mazda onze showroom binnenkwam is hij door Maasstad Automotive voor het interieur en exterieur professioneel gereinigd.

Daarnaast biedt deze Mazda het vertrouwen wat je mag verwachten van een Japanner. Deze Mazda 2 is zeer goedkoop in de wegenbelasting, is erg zuinig en staat bekend om de betrouwbaarheid m.b.t. het (vaak) niet hebben van mankementen.

Deze Aygo is voorzien van opties als;

- Airco
- Rode accenten in interieur
- Boekjes
- 1 jaar APK
- 5 deurs
- Een zeer nette interieur en exterieur
- Lage maandelijkse kosten

Deze Mazda 2 komt uit 2011, werd geleverd van 01-10-2010 tot 31-01-2015. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1349 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 168 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,1 liter per 100 km en hij weegt 972 kg. De APK is geldig tot 30-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

INRUILMOGELIJKHEID !
U kunt uw huidige auto ook bij ons inruilen.
Voor een exacte inruilwaarde zouden we uw auto in werkelijkheid moeten beoordelen MAAR, voor een indicatie kunt u terecht op onze website www.maasstadautomotive.nl en het formulier met foto's uploaden onder het kopje Auto-Inkoop.

LEASEMOGELIJKHEID !
U kunt dez

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda2 Hybrid | Twee in één

Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...

Autotest | Mazda2 Hybrid Twee in één

De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.

Plus

  • vlot, levendig en zuinig
  • modernere uitrusting dan standaard Mazda2
  • uitstekende rijeigenschappen

Min

  • minder verfijnd dan standaard Mazda2
  • weinig verschil met Toyota Yaris
  • omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen

Conclusie

Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.

Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.

Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!

Deel deze advertentie