Bouwjaar | 26-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.393 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-XX-JZ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.393 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-XX-JZ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Griend Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Achterzeedijk 60 |
Postcode | 2992 SC |
Plaats | Barendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83568090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdg-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 390 x 170 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Aangeboden, een leuke en frisse Mazda 2 1.3.
Deze auto rijdt, stuurt, schakelt, koppelt en remt goed.
De APK is geldig tot en met 26-10-2024!
Tevens voorzien van een onderhoudsvrije distributieketting.
Zowel van binnen als van buiten is de auto in een nette staat.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u nog vragen of wilt u de auto komen bekijken? Bel of mail gerust! Uiteraard zijn wij ook in de avonduren en weekeinden bereikbaar en beschikbaar. Inruil is uiteraard mogelijk! Al onze auto's worden geleverd met een geldige APK! Omdat wij vaak onderweg zijn en dus niet altijd aanwezig zijn is het verstandig om van te voren te bellen voor een bezichtiging of proefrit. Wij houden geen auto's vast, van te voren bellen is dus altijd verstandig. Tel.: 06 83 56 80 90.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!