Bouwjaar | 20-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.850 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NT-255-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.850 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NT-255-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Haagstad |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 15 |
Postcode | 2516 AW |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3040110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haagstad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2023
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 515 kg)
Interieur
Interieur: Black/navy2, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Occasion: Wij bieden onze occasions rijklaar aan! Dus inclusief een onderhoudspakket à EUR 595,- met oa: onderhoud conform fabrieksvoorschrift, 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK en minimaal 20 liter brandstof.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
Alweer ruim 12 jaar staan wij van Auto Haagstad voor u en uw Mazda klaar. Of het nu gaat om aankoop van een nieuwe of gebruikte auto, onderhoud/reparatie/APK of schadeherstel. Bij ons bent u aan het juiste adres!
Auto Haagstad | Mercuriusweg 15a | 2516 AW 's-Gravenhage
T: 070-3040110 | www. haagstad.nl | verkoop@haagstad.nl
maandag t/m vrijdag 9.00-17.30 uur | zaterdag 10.00-17.00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!