Bouwjaar | 20-10-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.317 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-PR-TD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.317 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-PR-TD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carisma Car Center |
Contactpersoon | Ö. Yerlikaya |
Adres | Nijverheidstraat 5-7 |
Postcode | 2984 AH |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 497271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carismacarcenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 178 x 144 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Hierbij adverteren wij met een zeer nette en goed onderhouden Mazda 6 2.0i Sedan automaat.
Onderhoudsboekjes, Auto pas en reservesleutel aanwezig!
Rijdt en schakelt zeer goed.
NW APK Bij aflevering.
Bel of mail en maak nu nog een. proefrit afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
U betaald bij ons Geen afleveringskosten. Inruil van uw auto is bij ons ook mogelijk. Onze openingstijden zijn maandag t/m donderdag van 08.00 tot 17.30, vrijdag van 08.00 tot 19.30 en zaterdag van 9.30 tot 16.00.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.