Bouwjaar | 28-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.374 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.374 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mikesautos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prinses Margrietstraat 1 |
Postcode | 2983 ED |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13543099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mikesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
GVW: 1.130 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Beschikbare afleverpakketten:
- Instap Garantie Pakket (inbegrepen à € 200): Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; 6 maanden garantie Instap Autotrust (zie dekking en voorwaarden bij garantie), APK keuring, Controlebeurt auto, Controle op vloeistoffen, verlichting en banden, Kwart tank inhoud, Tenaamstelling kenteken, Vrijwaren van eventuele inruilauto, Wassen en stofzuigen
- Basis Pakket (€ 199 korting): Standaard bij elke auto
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Instap Garantie Pakket"): Geen Autotrust garantie; APK keuring, Controle op vloeistoffen, verlichting en banden, Kwart tank inhoud, Tenaamstelling kenteken, Vrijwaren van eventuele inruilauto, Wassen en stofzuigen
- Uitgebreid Garantie Pakket (€ 150 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Instap Garantie Pakket"): Autotrust garantie; 6 maanden garantie Uitgebreid Autotrust(zie voorwaarden en dekking bij garantie), APK keuring, Controlebeurt Auto, Controle op vloeistoffen, verlichting en banden, Halfvolle tank inhoud, Tenaamstelling kenteken, Vrijwaren van eventuele inruilauto, Wassen en stofzuigen
Zeer nette Mazda CX-3 2.0 2WD Kizoku uit 09/2017. Zeer geliefde auto onder de Mazda groep. Voorzien van alle luxe opties die je nodig hebt voor een fijne en veilige rit. Navigatie , Parkeersensoren achter , Stoelverwarming, Trekhaak, Mazda Dealer onderhouden (aantoonbaar) en zeer weinig kilometers gelopen. Zeer mooie auto voor een scherpe prijs. Deze auto zal bij verkoop een onderhoudsbeurt krijgen en nieuwe apk volgens fabrieksschema.
Onderhoudshistorie:
13-09-2018 bij 10.433 Km
12-09-2019 bij 23.107 Km
07-09-2020 bij 31.858 Km
21-01-2021 bij 35.374 Km
Auto is geimporteerd uit duitsland.
Verkoopprijs is Inclusief 6 maanden garantie Instap via Autotrust.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.