Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.083 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XR-813-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 19.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.083 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XR-813-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mulder-Mazda Rotterdam Zuid |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kamerlingh Onnesweg 28 |
Postcode | 2991 XL |
Plaats | Barendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3116885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulder-mazda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De verkoopprijs is inclusief afleverkosten. Inbegrepen zijn fabrieksgarantie tot 3 jaar oud of één van onze occasion label garanties, nieuwe APK bij aflevering, afleverbeurt volgens fabrieksschema, tenaamstellingskosten, NAP-gecontroleerde kilometerstand, volledige reiniging van in- en exterieur, brandstof. Graag even bellen als u wilt komen kijken of de auto nog beschikbaar is en in welke vestiging de auto staat.
Mulder Mazda, al ruim 50 jaar uw Mazda dealer voor Rotterdam, 't Groene Hart en omstreken.
Wij zijn gevestigd aan de Martin Luther Kingweg 21 in Rotterdam / de Kanaaldijk 42 in Waddinxveen / Hoogstad 1 in Vlaardingen en aan de Kamerlingh Onnesweg 28 in Barendrecht,
Kom langs voor een proefrit en/of een aantrekkelijke offerte, u bent van harte welkom in een van onze vestigingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.