Bouwjaar | 28-02-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.550 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-562-FP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
€ 35.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.550 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-562-FP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baak Autocenter b.v. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koperweg 2 |
Postcode | 2401 LH |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 435401 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baakautocenter.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Alle occasions boven de 4500,- euro hebben 12 maanden Bovag garantie.
Voor meer informatie of andere aantrekkelijke occasions kijk op www.baakautocenter.nl of bel 0172-435401.
Baak Autocenter B.V.
Alphen aan den Rijn
0172-435401
De vermelde verkoopprijs is rijklaar, incl. het standaard afleverpakket. Bij dit pakket zit inbegrepen:
- Minimaal 2 maanden APK
- BOVAG 40 puntencheck
- Tenaamstelling voertuig en evt. vrijwaren van het huidige voertuig
- 12 maanden volledige garantie , conform BOVAG garantievoorwaarden
- Algehele inspectie van het voertuig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.