Mazda CX-5 2.0 Limited Edition Navi LMV PDC

€ 15.950,-

Bouwjaar 23-10-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.724 km
Deuren 5
Kenteken 1-XST-44 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Limited Edition Navi LMV PDC


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-10-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.724 km
Deuren 5
Kenteken 1-XST-44 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mulder-Mazda-'t-Groene-Hart
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kanaaldijk 42
Postcode 2741 PA
Plaats Waddinxveen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)182 - 606003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mulder-mazda.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De verkoopprijs is inclusief afleverkosten. Inbegrepen zijn fabrieksgarantie tot 3 jaar oud of één van onze occasion label garanties, nieuwe APK bij aflevering, afleverbeurt volgens fabrieksschema, tenaamstellingskosten, NAP-gecontroleerde kilometerstand, volledige reiniging van in- en exterieur, brandstof. Graag even bellen als u wilt komen kijken of de auto nog beschikbaar is en in welke vestiging de auto staat.

Mulder Mazda, al ruim 50 jaar uw Mazda dealer voor Rotterdam, 't Groene Hart en omstreken.
Wij zijn gevestigd aan de Martin Luther Kingweg 21 in Rotterdam / de Kanaaldijk 42 in Waddinxveen / Hoogstad 1 in Vlaardingen en aan de Kamerlingh Onnesweg 28 in Barendrecht,

Kom langs voor een proefrit en/of een aantrekkelijke offerte, u bent van harte welkom in een van onze vestigingen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie