Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G 165 HOMURA AUTOMAAT Head Up Display | Stuurverwarming | Bose

€ 40.745,- incl. BTW

Bouwjaar 24-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.892 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G 165 HOMURA AUTOMAAT Head Up Display | Stuurverwarming | Bose


€ 40.745,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.892 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Suzuki Leiden by Bart
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoge Rijndijk 328
Postcode 2314 AN
Plaats Leiden
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5899636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.suzukileiden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2022 - jan. 2022

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.507 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Energielabel: D

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 24-04-2030
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Bovag garantie 12 maanden (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- ALTIJD STANDAARD RIJKLAAR (zonder meerprijs): Technisch rijklaar, incl. onderhoud & garantie. Geen meerprijs!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Zeer fraaie, royaal uitgeruste en prachtig donkerblauw gekleurde Mazda CX-5 met de beproefde en zeer betrouwbare 2.0 Skyactiv-G motor in het vooronder, die u met 165 paardenkrachten comfortabel van A naar B laat zoeven. De Homura-uitvoering biedt alle luxe die u maar wenst in een auto, met zaken als een rondomzicht-camera, stoelverwarming, een ruit-projectiesysteem, BOSE Audio, een zeer fijn functionerend & intuïtief multimediasysteem met Carplay/Android link en nog veel meer. Wij leveren de Mazda af inclusief beurt, APK, volle tank en natuurlijk een geldige fabrieksgarantie tot 2030!

= Bedrijfsinformatie =

ADVISEUR SPREKEN OVER DEZE AUTO? NEEM CONTACT OP MET ONZE COLLEGA'S IN DE VERKOOP! Wij zijn buiten openingstijden op whatsapp bereikbaar, voelt u zich zeker niet schuldig om ons te benaderen: wij helpen u graag! Zie onderstaand de nummers:

Jelle van der Vlugt: 06-42065879 (Occasions / Inkoop)
Kevin Schuurhuis: 06-45359621 (Nieuwe auto's / Occasions)

Wij houden niet van verrassingen: daarom betaalt u bij ons nooit extra bij voor afleverkosten of een afleveringspakket. De prijs die u ziet, is dus de rijklaarprijs. Elke auto die wij verkopen, leveren wij inclusief onderhoudsbeurt, nieuwe APK indien minder dan 11 maanden, een volle tank, een uitgebreide historie, 1 jaar Mobiliteitsgarantie en 1 jaar BOVAG garantie tot 15.000 kilometer (tenzij anders aangegeven).

Ziet u bij ons een geïmporteerde wagen en heeft u daar vragen over? Wij hebben van elke import-auto de historie beschikbaar en u heeft altijd inzage in de BPM-aangifte. Wij garanderen dat elke door onszelf geïmporteerde auto 100% ONGEVAL-VRIJ is en altijd 100% TRACEERBAAR is. Toch nog twijfels? Spreek gerust met onze collega's of laat een aankoopkeuring

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie