Bouwjaar | 19-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-432-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 25.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-432-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dielermans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Esch 629 |
Postcode | 2841 MJ |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38700216 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dielermans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.428 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Auto afleverpakket :
Auto afleverpakket optioneel: € 499, -
- 12 maanden garantie
- Afleverbeurt
- Poetsbeurt
- Volle brandstoftank
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; 12 maanden garantie, Geldige APK, RDW-leges
Beste,
Bij deze biedt Dielermans een in topstaat verkerende Mazda CX-5 aan! De mazda is voorzien van een afneembare trekhaak en het Sport Selected pakket; daar komen een aantal zeer interessante opties bij, zoals de 19 inch lichtmetalen velgen van de Luxury uitvoering, een kleuren head up display (door middel van een opklapscherm), navigatie met verkeersbordherkenning, 360° View Monitor, Smart City Brake Support vóór en achter en een Driver Attention Alert.
De kwaliteit is wederom zoals u van ons gewend bent:
- Volledige onderhoudshistorie (incl. DSB)
- Geen schadeverleden en/of actuele schades
- 12 maanden garantie mogelijk bij levering
- Dielermans levert ten alle tijden de beste deal :) Mocht u dus elders een lagere prijs krijgen voor een soortgelijk voertuig horen wij dit graag!!
Stuur bij interesse of vragen gerust een berichtje!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.