Bouwjaar | 29-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.486 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.486 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kloos Dealer Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vondelstraat 200 |
Postcode | 1814 MB |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 2001239 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kloosdealeroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
WELKOM BIJ KLOOS DEALER OCCASIONS ALKMAAR.
SERVICE EN KLANTVRIENDELIJKHEID STAAN
BIJ ONS ALTIJD HOOG IN HET VAANDEL
Deze Occasion is van absolute dealer kwaliteit en is voorzien van een complete onderhoud historie.
De Occasion beschikt over dubbele sleutels,en onderhouds boekje, en is dealer onderhouden.
Uw andere zekerheden:
*Afgeleverd met onderhoudsbeurt.
*Nieuw / Recente APK bij aflevering.
*Tenaamstelling van het voertuig.
*Auto totaal gereconditioneerd.
*6 tot 12 maanden Garantie
LET OP!
Wij proberen onze advertenties met uiterste zorg samen te stellen, maar de geselecteerde opties kunnen afwijken.
VOOR EEN BEZICHTIGING OF EEN PROEFRIT VERZOEKEN WIJ U VAN TE VOREN EVEN TE BELLEN OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN!
DE BESTE OPTIE VOOR UW INRUIL IS:
Dat U een bezoek brengt aan onze showroom om de juiste prijsindicatie vast te stellen.
Is dit voor U niet mogelijk, dan ontvangen wij graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van Uw occasion.
Wij verzoeken aan deze beschrijving foto's van Uw auto en een prijsindicatie toe te voegen.
Inruil is overigens altijd mogelijk ongeacht bouwjaar of staat van de occasion.
WIJ ZIJN GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZATERDAG VAN 9:00 UUR T/M 17:00 UUR
ZONDAG ZIJN WIJ GEOPENDOP AFSRPAAK
BUITEN DE REGULIERE OPENINGSTIJDEN ZIJN WIJ GEOPEND OP AFSPRAAK, OOK OP ZONDAG EN FEESTDAGEN!
ADRES:
VONDELSTRAAT 200
1814 MB
ALKMAAR
TELEFOONUMMER : 072-2001239
WHATS-APP NUMMER ALLEEN VOOR VERKOOP 06-33810683
DE KOFFIE STAAT VOOR UW KLAAR WIJ VERWELKOM U SNEL IN ONZE SHOWROOM
WWW.KLOOSDEALEROCCASIONS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.