Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Moerman Jansen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 54 |
Postcode | 2952 AD |
Plaats | Alblasserdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6446444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.moermanjansen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 7082336
Productienummer: 7082336
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Draaicirkel: 12 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,8 kWh/100km
CO2-uitstoot (WLTP): 33 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 2070 kg
Interieur: Pure White Nappa lederen interieur
Let op! Dit betreft een nieuwe auto en deze advertentie geeft geen garantie dat het voertuig op voorraad staat en direct leverbaar is!
Kijk op moermanjansen.nl voor ons volledige aanbod en maak gebruik van ons online offertesysteem! Bij vragen zijn wij ma-vr 's-avonds tot 21.00u telefonisch bereikbaar. Bel Rob: 06-83222971 of Robin: 06-29783774 of naar Dave: 06-51597970. Mailen kan natuurlijk ook op: verkoop@moja.nl.
Zekerheden:
Moerman Jansen is al ruim twintig jaar uw merk- & occasiondealer en lid van de Bovag. Een auto kopen bij Moerman Jansen houdt in dat deze auto, in vrijwel alle gevallen, een duidelijke aantoonbare historie en een gegarandeerde kilometerstand heeft en geen voormalig taxi- overheids- of lesauto is geweest.
Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de provider of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Neem altijd even contact met ons op in verband met de beschikbaarheid van de auto!
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.