Mazda Demio 1.5 Exclusive | AUTOMAAT| E APK |

€ 1.550,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-08-2002
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.685 km
Deuren 5
Kenteken 60-JT-HP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Mazda Demio 1.5 Exclusive | AUTOMAAT| E APK |


€ 1.550,-

Algemeen

Bouwjaar 16-08-2002
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.685 km
Deuren 5
Kenteken 60-JT-HP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HALA Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Marconiweg 3
Postcode 3316 AM
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42335325 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R13
Acceleratie (0-100): 16,1 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 154 cm
Wielbasis: 239 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 975 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 410 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Hierbij een nette Mazda Demio aangeboden. De auto rijdt en schakelt heel fijn. Heeft een geldige apk keuring tot 27 maart 2025. Zeer mooi zowel van binnen als van buiten. Nap : Logische kilometerstand, rapport ter inzage. Inruil van uw sloop/auto is mogelijk tegen handelsprijzen. Wij rekenen GEEN afleveringskosten. Voor bezichtiging en proefrit altijd welkom ! Graag contact opnemen voor een afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda Demio | Junior MPV

Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. De Mazda Demio is geen mini-MPV, maar kan zich ook niet meten met de volwassen MPV's. Daarmee heeft Mazda een heel eigen marktsegment gecreëerd: dat van de "junior mpv". Het enige aanbod in dat segment is de Demio. Hoe is het om tegelijkertijd winnaar en verliezer te zijn?

Autotest | Mazda Demio Junior MPV

De Mazda Demio is een maatje kleiner en voordeliger dan andere ruimte-auto's en haalt daar zijn voordeel uit. De rijeigenschappen en ergonomie zijn slechts gemiddeld.

Plus

  • praktisch
  • goed weggedrag
  • goedkoop

Min

  • te kleine voorstoelen
  • ouderwetse vormgeving interieur
  • ramen beslaan snel

Conclusie

De Mazda Demio heeft geen specifieke zwakke punten, maar scoort toch niet meer dan een voldoende. De auto weet niet te overtuigen omdat de concurrentie het zo veel beter doet. De veel goedkopere Daewoo Matiz biedt ongekend veel waar voor z'n geld terwijl een (veel duurdere) Fiat Multipla steeds weer weet te verbazen door een briljant concept. Dergelijke auto's verrassen de eigenaar keer-op-keer. De Mazda Demio daarentegen biedt precies wat Mazda belooft en niets meer dan dat.

Als Mazda meer aandacht had besteed aan een origineel vormgegeven interieur met meer bakjes, vakjes, houdertjes en niet te vergeten een paar volwaardige voorstoelen had Mazda een aanrader van de eerste orde in huis gehad. Maar nu is Mazda de enige aanbieder van een "junior MPV" en zijn prima rijeigenschappen en voldoende functionaliteit blijkbaar genoeg.

Deel deze advertentie