Mazda MX-5 1.5 SkyActiv-G 132 GT-M Camera Leer

€ 25.899,-

Bouwjaar 04-07-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 27.243 km
Deuren 2
Kenteken R-596-HX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Mazda MX-5 1.5 SkyActiv-G 132 GT-M Camera Leer


€ 25.899,-

Algemeen

Bouwjaar 04-07-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 27.243 km
Deuren 2
Kenteken R-596-HX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wim Hofman Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rottebandreef 38
Postcode 2661 JK
Plaats Bergschenhoek
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 5219482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohofman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - dec. 2020
Modelcode: ND

Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 976 kg
Laadvermogen: 254 kg
GVW: 1.230 kg

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Kijkt u op www.autohofman.nl voor ons actuele aanbod, meer foto's, 360 graden binnen en buiten foto's en extra aflever en financieringsmogelijkheden! Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo actueel en accuraat mogelijk te weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleert u ook zelf de zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie