Bouwjaar | 12-08-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.924 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 04-PK-XD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 6.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.924 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 04-PK-XD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Griffioen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordeindseweg 362 |
Postcode | 2651 LN |
Plaats | Berkel En Rodenrijs |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5110260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogriffioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2001 - jul. 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 168 x 123 cm
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 240 kg
GVW: 1.250 kg
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Alle technologie in de Mazda MX-5 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2004 heeft 72924 kilometer op de teller staan. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen interieur. Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft u meteen een behaaglijk gevoel. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en windscherm horen tot de voorzieningen op deze auto.
De uitrusting van deze Mazda is met lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Word mooiweerrijder en kom deze cabrio nu uitproberen. Bel voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn voor een proefrit alleen op afspraak open - Onze openingstijden: - maandag t/m zaterdag van 9.00u tot 17.00u - zondags van 10:00u tot 15:00u - Inruil van uw oude auto is mogelijk, ook zonder APK - Wij kunnen uw auto overschrijven/op naam zetten/ exporteren - U kunt bij ons pinnen - We kunnen u helpen uw auto te verzekeren. Voor info 06 33 00 99 40 of 010-511 02 60
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!