Mercedes-Benz V-Klasse 300d Lang DC Avantgarde Edition
€ 44.900,- excl. BTW
Bouwjaar | 20-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 192.831 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.950 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 192.831 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.950 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jonge Broers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 12 |
Postcode | 2685 AP |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38323747 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jongebroers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Wielbasis: 320 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.260 kg
Laadvermogen: 1.000 kg
GVW: 3.100 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij adviseren u om eerst contact met ons op te nemen alvorens u onze showroom bezoekt. Zo zorgen wij dat er voldoende tijd is om u te woord staan en kunnen we teleurstellingen voorkomen.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is autobedrijf Jonge Broers niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, spel- en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Inruil en financiering is bij ons mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz V-Klasse | Buitenbeentje
De modellen van Mercedes-Benz hebben logisch gekozen namen. De A-Klasse is de kleinste en meest voordelige Mercedes. De B-Klasse is een maatje groter en duurder. De S-Klasse is het absolute topmodel. Maar nu is er de "V-Klasse". Het uiterlijk en het prijskaartje verraden al dat de V-Klasse niet boven de S-Klasse staat. Maar wat is het dan wel?
De V-Klasse brengt de luxe en verfijning van Mercedes-Benz naar de bestelbus. Als MPV biedt de V-Klasse meer ruimte, plus de luxe en het comfort van een echte Mercedes-Benz.
Plus
- extreem ruim
- zeer comfortabel
- prima prestaties
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- achterruiten niet te openen (afhankelijk van uitvoering)
- past nauwelijks op een parkeerplek
Conclusie
Wat is de Mercedes-Benz V-Klasse? In de basis is de nieuwe V-Klasse een busje, maar het onderstel bedient zich van dezelfde techniek als de personenauto's van Mercedes-Benz. De ruimte is die van een busje, maar de aankleding die van een limousine. De motoren zijn rechtstreeks afkomstig van de personenauto's, maar hebben merkbaar meer werk aan de hogere, zwaardere V-Klasse.
Volgens Mercedes-Benz is de nieuwe V-Klasse dankzij de verfijnde techniek en rijke uitrusting geen busje, maar de ruimste en meest luxueuze MPV op de markt. Volgens Autozine is het een unieke combinatie van beide.