Bouwjaar | 16-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.925 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 80-PLJ-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.925 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 80-PLJ-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Wijk Auto's |
Contactpersoon | Jos van Wijk |
Adres | Onderweg 6 |
Postcode | 4247 EJ |
Plaats | Kedichem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12826664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanwijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2014
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Lengte: 372 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.525 kg
Interieur
Interieur: Stof cosmos carbon black, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Overige informatie
Airconditioning: werkt
OMSCHRIJVING VAN DE AUTO:
Origineel Nederlands geleverde Mini Cooper 1.6 122PK met 6 versnellingen.
De auto rijdt en schakelt uitstekend, geen rammels, ratels, gebonk of iets dergelijks.
Alles werkt naar behoren, de Mini ziet er netjes uit en zijn kilometerstand in 13 jaar is hem zeker niet aan te zien.
Recent zijn de remschijven+remblokken zowel voor als achter vernieuwd.
Boekjes zijn netjes afgestempeld, 2 sleutels en NAP kilometerrapport zijn aanwezig.
APK 4/10/2025.
Van Wijk Auto's heeft flexibele openingstijden op maandag t/m zaterdag (zondag's gesloten) Heeft U een occasion gezien waar U een proefrit mee wilt maken? Bel dan graag voor U vertrekt, zodat U zeker weet dat de betreffende auto nog aanwezig is en om teleurstelling "van reeds verkocht" te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.