Bouwjaar | 08-06-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.621 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 26.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.621 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dema Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mijlweg 14 |
Postcode | 3295 KH |
Plaats | 's-Gravendeel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6733007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 386 x 173 x 142 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.715 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (€ 350): Inbegrepen
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie, APK, Onderhoudsbeurt
- 12 Maanden BOVAG (€ 1.250): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
IN NIEUWSTAAT VERKERENDE MINI COOPER CABRIO FACELIFT 2022 AUTOMAAT VAN EERSTE EIGENAAR MET ZEER VEEL OPTIES DEZE AUTO IS DEALER ONDERHOUDEN EN SCHADEVRIJ AL ONZE AUTOS ZIJN VOORZIEN VAN DE JUISTE KILOMETER REGISTRATIE EN WORDEN AFGELEVERD MET NIEUWE APK EN ONDERHOUDS BEURT INDIEN DAT NODIG IS EN WORDEN COMPLEET GECONTROLEERD IN ONZE VAK/BOVAG AANGELSOTEN GARAGE EEN AANKOOPKEURING BEHOORT OOK TOT DE MOGELIJKHEDEN ZODAT U IEDERE TWIJFEL KUNT UITSLUITEN OOK KUNT U ONS VINDEN OP KLANTENVERTELLEN.NL ZODAT U EEN INDRUK KUNT KRIJGEN VAN ONS BEDRIJF REAGEREN VIA WHATSAPP MOGELIJK 06-18139774 KIJK SNEL OP DEMAAUTOS.NL VOOR MEER FOTO`S
= Bedrijfsinformatie =
BEL OF MAIL ONS VOOR DE MOGELIJKHEDEN OOK BEREIKBAAR VIA WHATSAPP 06-18139774
Wij wijzen u er op dat er nimmer rechten ontleend kunnen worden aan fouten in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.