Bouwjaar | 10-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.157 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 92-LFT-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.157 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 92-LFT-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOHUIS HEIJKOOP |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noord 119 |
Postcode | 2931 SJ |
Plaats | Krimpen aan den Lek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3220302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisheijkoop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Alle technologie in de Mini Mini is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Mini wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het lederen interieur voegt stijl en allure toe. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Wat een heerlijk ruim gevoel en zoveel licht geeft dat glazen panoramadak! Het start-stopsysteem laat de motor afslaan terwijl u stil staat. Deze functie bespaart brandstof en verminderd de uitstoot. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo'n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Slimme ruitenwissers? De regensensor zorgt ervoor! De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Ook is de Mini uitgerust met: dashboard met spraakbediening, TomTom navigatiesysteem, buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mini Mini samen. Als de banden lucht tekortkomen, geeft het bandenspanningscontrolesysteem meteen een seintje. Dat scheelt brandstof, slijtage en een te lange remweg.
We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.