Bouwjaar | 06-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 274.860 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 27-RL-XJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 2.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 274.860 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 27-RL-XJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lachman 786 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Corkstraat 46unit 1.22 |
Postcode | 3047 AC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40100908 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lachmanautos786.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3635 x 1688 x 1408 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Identificatie
Referentienummer: COOPER AIRCO Apk2025
Overige informatie
Bandenprofiel: 95%
Bandenprofiel achter: 95%
Dit betreft een Mini Cooper Pepper 1.6 ( 116 Pk ) van bouwjaar 2005.
Nap Rdw certificaat is aanwezig .
Rijd prima !
Cruise Control , Aircondition, Lichtmetalenvelgen , Apk tot mei 2025 , net interieur , Onderhoudsboek is aanwezig en 2x sleutels ook .
Nieuwe wiellager links voor.
Start , rijd , remt , schakelt en stuurt goed.
Staat op 4x goede banden en niet in gerookt !
€ 2395,- inruil is evt. bespreekbaar .
Meer info of afspraak 06 40 100 908
Romeo
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lachman 786 BV is een universeel autobedrijf wij verkopen auto's in diverse prijs klasses. Omdat wij regelmatig onderweg zijn om nieuwe auto's in te kopen GRAAG EVEN BELLEN VOOR DAT U LANGSKOMT !! Wij zijn gevestigd aan de Corkstraat 46 in Rotterdam dit is een verzamelkantoor met de naam Facilitypoint. Als u beneden bij de receptie meldt dat u komt voor Autobedrijf Lachman dan komen wij u ophalen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.