Mini Cooper R50 met Remus sportuitlaat

€ 1.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-10-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 288.000 km
Deuren 2
Kenteken 87-PR-PT Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Mini Cooper R50 met Remus sportuitlaat


€ 1.850,-

Algemeen

Bouwjaar 18-10-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 288.000 km
Deuren 2
Kenteken 87-PR-PT Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Effex Infiniti Onderdelen
Contactpersoon K. de Rover
Adres Mauritsstraat 22
Postcode 3264 XK
Plaats Nieuw-Beijerland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46508443 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.effexautoimportbemiddeling.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • lederen bekleding
  • mistlampen (voor)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Goed onderhouden Mini Cooper.Is ieder jaar nog door de APK gekomen.APK tot maart 2025. Bij 244500 km is een ruilmotor (met 117000km) geplaatst ivm hoog olieverbruik, sindsdien nauwelijks olieverbruik een kwaal bij de wat oudere motoren.Tegelijkertijd is de versnellingsbak vervangen door een betere.
Er is een extra set velgen met winterbanden.
Door de jaren heen steeds onderhoud uitgevoerd: remschijven/blokken; nieuwe 52ah accu mei 24; feb.24 olie/filter, luchtfilter; Remus sportuitlaat. Leder/stof bekleding in prima staat. Bestuurders stoel waarvan leer is gerepareerd (niet als op foto) Hemel opnieuw bekleed.Nieuwe versnellingspook. Deurslot rechter portier vernieuwd. Geen noemenswaardige schade naast kleine plekjes en deukje in chroom strip voorbumper door trekkaak
Beschikbaar ivm levering bedrijfsauto.
NB.extra velgen (grijs gelakt) met winterbanden.
De Mini is voor zijn leeftijd in keurige staat zowel exterieur als interieur en staat van onderhoud.
De ruilmotor is destijds door een automonteur ingebouwd en verbruikt nauwelijks olie meer.
Extra nieuwe accu met 12,3 Volt (nieuwprijs 104 euro)
Dus wacht niet te lang want weg=weg

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie