Bouwjaar | 14-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.478 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | X-307-HB Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.478 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | X-307-HB Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ben van Leeuwen Autotechniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korteraarseweg 93 |
Postcode | 2461 GJ |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 573478 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.benvanleeuwen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - feb. 2021
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.570 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Stijlvolle, goed onderhouden Mini Salt F56 LCI van in de kleur British Racing Green IV metallic met een zwart dak, zwarte spiegelkappen, zwarte 15" Heli Spoke velgen en een stoffen "Firework" Carbon Black interieur met bijpassende Carbon Black colourline. Deze Mini is o.a. uitgerust met een achteruitrijcamera, Park Distance Control (PDC) achter, armsteun voor, audio installatie met DAB, bluetooth telefoonvoorbereiding, multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem, Apple Carplay voorbereiding, airconditioning, Isofix, verwarmbare voorstoelen en een multifunctioneel sportstuur.
Tegen meerprijs kunnen wij deze leuke Mini nóg leuker maken met bijvoorbeeld andere spiegelkappen, motorkapstrepen en/of Union Jack achterlichten!
Zoals gebruikelijk bij ons wordt de Mini uiteraard afgeleverd met een onderhoudsbeurt volgens schema, een nieuwe APK en 12 maanden Bovag-garantie.
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website zijn meer foto's te vinden van deze Mini!
Al vele jaren is Ben van Leeuwen Autotechniek op zijn eigen succesvolle wijze gespecialiseerd in de verkoop, reparatie, Apk-keuringen en het onderhoud van alle typen Mini's.
Het bedrijf ligt in het hart van de Randstad, en is al ruim 40 jaar aangesloten bij BOVAG. Uiteraard is het bedrijf RDW erkend. Wij leveren de Mini's af met onderhoud volgens schema en een nieuwe APK, maar rekenen geen afleveringskosten.
Al veel Mini-rijders vonden hun weg naar ons bedrijf, en genieten dagelijks van probleemloos Mini rijden!
Aan onze advertenties kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer bij aankoop altijd de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.