Mini ONE 1.6 Chili | NL Auto/2e Eig./Navi/Pano-dak/16/Privacy Glass

€ 9.950,-

Bouwjaar 13-03-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.991 km
Deuren 3
Kenteken 4-TJD-82 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Mini ONE 1.6 Chili | NL Auto/2e Eig./Navi/Pano-dak/16/Privacy Glass


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-03-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.991 km
Deuren 3
Kenteken 4-TJD-82 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis van Dijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boonsweg 9
Postcode 3274 LH
Plaats Heinenoord
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)186 - 212131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisvandijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2014
Modelcode: R56
Typenummer: SR11

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Lengte: 372 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.530 kg

Interieur
Interieurkleur: Cloth/leather polar beige
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Occasion Standaard Pakket (inbegrepen): Onze occasion prijzen zijn rijklaar inclusief het Occasion Standaard Pakket met: o BOVAG 40-puntencheck o Minimaal 6 maanden APK o Reinigen in- & exterieur o RDW tellerrapport (NAP) o Tenaamstelling 
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Occasion Plus Pakket (€ 795 meerprijs): (extra t.o.v. standaard pakket): o 12 maanden BOVAG garantie (max. 20.000 km) o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift en -schema o 1 jaar of 15.000 km onderhoudsvrij o Uitgebreide 105-punten check o 1 jaar 24/7 pechservice o Gratis zomer- en wintercheck o Gratis bandenreparatie o Nieuwe APK en blijvend kosteloos (i.c.m. onderhoud) o Halve tank brandstof o Veiligheidspakket
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Occasion Standaard Pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Autohuis Van Dijk Occasion Garantie (12 maanden garantie, 20.000 km garantie); Nieuwe APK

Welkom bij Autohuis Van Dijk, een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de autobranche.
Autohuis Van Dijk occasions zijn scherp geprijsde BOVAG kwaliteitsoccasions met zekerheid en extra services.
Bekijk alle occasions (van de mooiste merken) op onze website www.autohuisvandijk.nl
Heeft u interesse, onze adviseurs vertellen u graag alle details en mogelijkheden. Bel of mail ons via 0186-212131 en sales@autohuisvandijk.nl
Disclaimer: Hoewel wij met de grootste zorg deze advertentie hebben opgesteld, kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie genoemd in deze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie