Bouwjaar | 21-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.745 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-289-TR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 15.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.745 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-289-TR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rs Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlietkade 13A |
Postcode | 2761 DT |
Plaats | Zevenhuizen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44812154 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rscarsbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.680 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; Autotrust garantie
Deze Mini Mini komt uit 2018 is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 75 kW (102 PK) en een cilinderinhoud van 1499 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.6 seconden. De wegenbelasting bedraagt € 157.- per kwartaal.Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
= Bedrijfsinformatie =
Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.
U bent van harte welkom. Met het diverse aanbod en de scherpe meeneemprijzen staat hier altijd de juiste auto bij! Inruil is bij ons altijd mogelijk!
Binnen 24 uur geregeld! Direct uw droomauto rijden! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!
Graag van te voren even bellen of mailen voor een afspraak
info@rscarsbv.nl
0644812154
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.