Mini ONE Mini 1.6 .AIRCO .ELEKTRISCH RAMEN .LICHTMETALEN VELGEN

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-04-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.544 km
Deuren 3
Kenteken GT-248-X Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Mini ONE Mini 1.6 .AIRCO .ELEKTRISCH RAMEN .LICHTMETALEN VELGEN


€ 1.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.544 km
Deuren 3
Kenteken GT-248-X Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autogroep DIGO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Reinier de Graafweg 2a
Postcode 2625 DA
Plaats Delft
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 5150000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.toyotadigo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2001 - 2006
Modelcode: R50/R53

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Geldige APK.

Overige informatie
Airconditioning: werkt

MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Door inruil verkregen : goed rijdende MINI met APK tot 3-2025.Airco wordt koud, schakelt goed. Mee voor handel/ dhz/ export . Gratis eventuele exportdocumenten transport met trailer. MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Obtained through trade-in: well-driving MINI with MOT until 3-2025. Air conditioning runs cold, shifts well. Included for trade/ DIY/ export. Free any trailer export documents.MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Durch Inzahlungnahme erhalten: gut fahrender MINI mit TÜV bis 3-2025. Klimaanlage läuft kalt, schaltet gut. Im Lieferumfang enthalten für Handel/Heimwerken/Export. Kostenlose Exportdokumente fur fahren LKW.MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Obtenu par échange : MINI qui roule bien avec CT jusqu'en 3-2025 La climatisation fonctionne à froid, passe bien les vitesses. Inclus pour le commerce/bricolage/exportation. Libérez tous les documents d'exportation de remorque.MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Obtenu par échange : MINI qui roule bien avec CT jusqu'en 3-2025 La climatisation fonctionne à froid, passe bien les vitesses. Inclus pour le commerce/bricolage/exportation. Libérez tous les documents d'exportation pour le transport avec remorque.MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Obtenido mediante intercambio: MINI que conduce bien con ITV hasta 3-2025. El aire acondicionado funciona en frío, cambia bien. Incluido para comercio/bricolaje/exportación. Libere todos los documentos de exportación para el transporte con remolque.



Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Het is echter mogelijk dat in de advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires abuis verkeerd zijn vermeld. Mochten bepaalde opties of accessoires essentieel voor u zijn vraag er dan naar bij de aankoop.




DIRECT ONLINE BESTELLEN ? DAT KAN NATUURLIJK OOK. 

GA NAAR DIGODELFT.NL  EN U KUNT DE AUTO ON-L

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie