Bouwjaar | 29-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.544 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | GT-248-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.544 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | GT-248-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroep DIGO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reinier de Graafweg 2a |
Postcode | 2625 DA |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 5150000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyotadigo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2001 - 2006
Modelcode: R50/R53
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Geldige APK.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Door inruil verkregen : goed rijdende MINI met APK tot 3-2025.Airco wordt koud, schakelt goed. Mee voor handel/ dhz/ export . Gratis eventuele exportdocumenten transport met trailer. MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Obtained through trade-in: well-driving MINI with MOT until 3-2025. Air conditioning runs cold, shifts well. Included for trade/ DIY/ export. Free any trailer export documents.MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Durch Inzahlungnahme erhalten: gut fahrender MINI mit TÜV bis 3-2025. Klimaanlage läuft kalt, schaltet gut. Im Lieferumfang enthalten für Handel/Heimwerken/Export. Kostenlose Exportdokumente fur fahren LKW.MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Obtenu par échange : MINI qui roule bien avec CT jusqu'en 3-2025 La climatisation fonctionne à froid, passe bien les vitesses. Inclus pour le commerce/bricolage/exportation. Libérez tous les documents d'exportation de remorque.MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Obtenu par échange : MINI qui roule bien avec CT jusqu'en 3-2025 La climatisation fonctionne à froid, passe bien les vitesses. Inclus pour le commerce/bricolage/exportation. Libérez tous les documents d'exportation pour le transport avec remorque.MOTORENWEG 25 DELFT HOLLAND 0031-155150085** Obtenido mediante intercambio: MINI que conduce bien con ITV hasta 3-2025. El aire acondicionado funciona en frío, cambia bien. Incluido para comercio/bricolaje/exportación. Libere todos los documentos de exportación para el transporte con remolque.
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Het is echter mogelijk dat in de advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires abuis verkeerd zijn vermeld. Mochten bepaalde opties of accessoires essentieel voor u zijn vraag er dan naar bij de aankoop.
DIRECT ONLINE BESTELLEN ? DAT KAN NATUURLIJK OOK.
GA NAAR DIGODELFT.NL EN U KUNT DE AUTO ON-L
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.